سلام! حال نداشتین 1 و 2 رو بخونین عیبی نداره :)) ولی 3 رو بخونین حتما! سپاس.1. سفر تابستونمون رو دوست داشتم. همیشه اول تابستون بابا یه نظر سنجی میکنه امسال من گفتم مشهد ولاغیر! سه تایی گفتن اه ه ه ه! کشتیمون با مشهدت هر سال هر سال؟ بریم یه جای دیگه! ولی نهایتا حرفمو به کرسی نشوندم :))2. در طول حیات کم برکتم(!) :| :)) دوست داشتم روستا رو ببینم ولی هیچ وقت نشده بود تا این بار! اونجا رفیق شیش بابا :دی گفت میدونستی من یه دختر دارم اسمش فاطمه ست؟ گفتم نهههه! گفت مثل خودت خوش خنده ست اصلا میبینمت دلم براش تنگ میشه! - غیر مستقیم گفت نیشتو ببند :||| - خلاصه این دختر که چه عرض کنم - دو. سه. هشت. وقتی ط دسته دار می نویسد .....
ما را در سایت دو. سه. هشت. وقتی ط دسته دار می نویسد .. دنبال میکنید
برچسب: itj,itjobs,itjima,itjungle,itjuzi,itjobpro,itjobcafe,ijtihad,itjobswatch,itjtawy, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 22:49